اعظم السادات میرجلیلی _ خبرنگار یزدفردا، مراد علي مير افزود: همچنين تغييرات مربوط به شماره حساب و درج آن در سامانه رفاهي، تنها از طريق بانك ها صورت مي گيرد.

وي با بيان اينكه پيشتر اين تغييرات توسط سرپرست خانوارها از طريق اينترنت و يا مراجعه به سازمان اقتصادي و دارايي استان انجام مي شد، گفت: واگذاري اين امور به بخش خصوصي و همچنين اطلاع رساني و پاسخگو بودن سازمان به مردم در طول يكسال پس از اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها منجر به كاهش مراجعات مردم به اين سازمان شده است.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد اظهار داشت

: سازمان امور اقتصادي و دارايي به عنوان دبير ستاد هدفمندسازي يارانه ها در استان پاسخگوي مردم براي راهنمايي در اين خصوص است.

وي ادامه داد: اين سازمان در راستاي درج شماره حساب بانكي در سامانه وزارت رفاه refahi.ir و راهنمايي در خصوص سايت ncr.ir اقدام به پاسخگويي و راهنمايي شهروندان كرده است.


به گفته اين مقام مسوول علاوه بر آن با اقدامات لازم در خصوص اصلاح اطلاعات خانوارها توسط سازمان اقتصادي و دارايي انجام شده است و شهروندان با مراجعه به اين سازمان نسبت به اين امر اقدام كردند.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد تصريح كرد: خانوارهايي كه سرپرست آنها فوت شده و يارانه آنها به حساب متوفي واريز شده است، بايد با در دست داشتن اسناد و مدارك لازم ضمن مراجعه به يكي از مراكز پليس + 10، نسبت به اصلاح اطلاعات خانوار خود در سامانه مركز آمار ايران اقدام نمايند.







دبير ستاد هدفمندسازي يارانه هاي استان يزد يادآور شد: همچنين سرپرست جديد اين خانوارها بايد از تاريخ اول تا پنجم ماه بعد به يكي از شعبه هاي بانكي كه حساب يارانه سرپرست قبلي در آن بوده مراجعه و حساب جديدي را به اين منظور افتتاح و در سامانه رفاهي ثبت نمايند.




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا